Under konstruksjon

SA Igor

Etter å ha diskutert på internett en stund, måtte jeg skaffe meg mitt eget sted å skrive lengre tekster (jeg måtte jo uansett skaffe meg en blogger-konto for å diskutere i en del tråder, så hvorfor ikke samtidig starte en blogg).

Den vil ikke oppdateres ofte, bare når jeg føler jeg har noe jeg må få skrevet av meg.

Den vil være anonym siden jeg fort kan ende opp med å mene noe som jeg senere ikke vil stå ved (og nettet har en tendens til å ivareta tekster som om de var verdige foreving - selv om jeg hadde slettet bloggen, hadde google bevart en kopi i sitt arkiv som digitale arkeologer ville kunne studere om tusenvis av år).

(Ad bloc:
Og om noen ønsker å sjenke meg en skikkelig template, må de gjerne gjøre det. Den skal være enkel og behagelig. Det er det hele.)

skrevet av IT @ 2:28 AM,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home